Label

iluvthem (1)

Isnin, 28 Mac 2011

DURIAN, SAYA SUKE AWAK !

saya suka makan durian. oleh yang demikian lepas je abes klas (klas ap ntah)...saya dan kawan2 pergi serbu kedai (sekitar tanjung malim)..semata-mata nak beli durian..tym tue kedai nie dah nak tutup pon..tpi disebabkan kepakaran kawan saya (yuz) membodek orang kedai tue..dorang pon nak jual la sume buah tu kat kitorang...hehehe
suruh dorang bukakan siap siap..




nie je yg mampu dibeli sorang beli 2 biji..ckup x?..ahhahaha
bile dah sampai umah apa lagi...dah mcm orang mmg kebulur la..hahhaha
nie muka teruja jmpa plastik durian..


n korang bley bayangkan x..budak yang tinggal kat hostel nak mkn durian pastu xde PARANG nak kupas durian tue..huhuhu..

apa yang perlu dibuat adalah kopek jew wthout PARANG ..





pastu bile dah dapat kupas..nikmatnya ALLAH je yang taw...hehehe
nie muka budak x pernah jmpa durian setaun...
nikmat taw...


saya memang suke makan durian !



sedap sgt durian nie.....hehehehe..
saya akan sambung makan DURIAN nie ble balik rumah nnti..mak abah..anakanda nak makan DURIAN bnyak-bnyk . . .bley kan...hehehhehe





1 ulasan: